Fred Wesley & The New JBs
Tower Of Power
The Temptations review feat. Damon Harris
05. jul 2010.

06. jul 2010.

Treće veče Summertime Festivala proteklo je u žestokoj soul i funk svirci za koje su zaslužni svi gore pomenuti izvođači. Bio je to praznik za uši i oči.

Kao prva grupa, sa zakašnjenjem od pola sata, pojavili su se Fred Wesley and the New JB’s. Sam Fred Wesley (1943) poznat je po svojoj saradnji sa čuvenim James Brownom. Pored sviranja trombona on je bio i muzički direktor prateće grupe the JB’s i doprineo, sa Maceo Parkerom i Bootsy Collinsom, transformaciji Jamesa Browna od soul legende do kralja funka.
Zaslužan je za mnoge hitove Jamesa Browna a i njegov solo rad kao i rad sa grupom Funkadelic bio je izuzetno kvalitetan.
Na jučerašnjem nastupu pojavio se sa šestoricom muzičara i naprečac osvojio publiku kako čuvenim instrumentalima (iz filmova "Black Caesar", "Slaughter’s Big Rip Off") tako i kompozicijama "Breakin’ Bread", "House Party", "Gonna Have a Funky Good Time" kao i, po Wesleyevim rečima “jedinom njihovom ljubavnom pesmom”, "In Love in LA".
Izvanredno muziciranje, velika doza humora i šarm Freda Wesleya osvojili su beogradsku publiku, koja ga je ispratila ovacijama.

Kao sledeći sastav nastupili su čuveni Tower of Power koji postoje od 1968. godine i slave više od 40 godina postojanja. Nonet, predvođen osnivačem, tenor saksofonistom Emiliom Castillom, "užario" je atmosferu u Sava centru. Za to je pored izvanrednih instrumentalista bio zaslužan i pevač Larry Braggs. Čovek prepun harizme, izvanrednog glasa i još boljih scenskih pokreta oduševio je sve prisutne pesmama "Soul with a capital S", "Give Me the Proof", "Get Your Feet on the Ground", "Rubb Off" ali i baladom "Time Will Tell" i obradom čuvene pesme Billy Paula "Me and Mrs. Jones".
Publika je bila u potpunom transu, a dvorana Sava centra bila je mesto velike žurke, mesto na kome su svi prisutni plesom iskazali svoje oduševljenje nastupom benda Tower Of Power. "JB Medley", "What is Hip?", "You’re Still a Young Man" kao i "Souled Out" održali su pozitivno raspoloženje prisutnih do kraja nastupa. Grupa je posle 90 minuta svirke trijumfalno napustila dvoranu Sava Centra.

Posle ovakvog energetskog uragana, bilo je teško biti bolji. Tenor Damon Harris i The Tempations Reviw učinili su sve da budu vredni svog slavnog imena. Besprekorni glasovi petorice pevača, solidna pratnja i dobar izbor materijala podigli su na noge već proređenu publiku u Sava Centru. Nastup je počeo tek oko pola jedan po ponoći. Sam Damon Harris se sporije kretao po bini, no ostala četvorica su to nadoknađivala svojim aktivnostima na sceni. Od uvodne "Get Ready", preko "Beauty’s Only Skin Deep" i "Need You", The Temptations su pokazali sve svoje kvalitete i nisu se štedeli. Poneki duži uvod i priča između pesama su pomalo narušavali ritam nastupa, ali posle toga su usledile "Ain’t too Proud to Beg", "Let It Rain" i "I Can’t Get Next to You". Publika je  došla na svoje savršenim izvođenjem "Ball of Confusion", produženom verzijom pesme "Masterpiece",a prave ovacije su izazvale "Just My Imagination", "Papa Was a Rolling Stone" (čitav život smo čekali na ovu pesmu!) i "My Girl" (ultimativna soul balada!).
Oznojena ali i oduševljena prijemom, grupa je na bis izvela "The Way You Do The Things You Do", rukovala se sa publikom i otišla ponovno u legendu!
Napustili smo Sava Centar nešto pre dva  sata po ponoći prilično iscrpljeni, ali puni pozitivnih utisaka. Nije bilo lako izdržati ovaj soul/funk maraton, ali vredelo je!
Mada, kad malo bolje razmislimo, rado bismo to ponovili!